Autor Wiadomość
petro
PostWysłany: Pon 19:18, 12 Mar 2007    Temat postu:

najlepiej ustawiac na pracujacym silniku... bez przyrzadow ustawiasz tak jak najlepiej ma jechac i juz Smile
Seba
PostWysłany: Pon 18:39, 12 Mar 2007    Temat postu: Ustawienie zapłonu Ogar 200&Jawka

Dostęp do przerywacza uzyskujemy po wykręceniu 3 wkrętów M3x8 i zdjęciu pokrywki iskrownika.
Do sprawdzenia wielkości szczeliny między stykami przerywacza należy koło zamachowe tak ustawić ,aby styki były rozwarte. Szczelinę sprawdza się szczelinomierzem o grubości 0,4 mm ( lub dwiema żyletkami Very Happy Very Happy ) który wsuwa się między styki przerywacza. Jeśli szczelina jest niewłaściwa należy ją wyregulować przez poluzowanie wkręta trzymającego pod stawkę kowadełka i przesunięcie kowadełka .
Jeśli zapłon jest ustawiony prawidłowo, początek rozwarcia styków przerywacza powinien nastąpić w odległości :
dla silników zdławionych 1,2 - 1,5 mm
dla silników oddławionych 1,8 - 2,0 mm
przed GMP ( górny martwy punkt tłoka) .W przypadku gdy wyprzedzenie zapłonu jest niewłaściwe , należy poluzować uchwyty podwstawy iskrownika i obrócić ją w prawo - zmniejszając wyprzedzenie, lub w lewo w celu zwiększenia wyprzedzenia zapłony. Podstawę iskrownika można obrócić maksymalnie o 20* . Po właściwym ustawieniu zapłonu należy dokręcić uchwyty podstawy iskrownika oraz sprawdzić wyprzedzenie .

Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin