motory sprzed 90' roku

forum przeniesione na www.motors.foka.us !!!POZDRAWIAMY I ZAPRASZAMY!!!

Forum motory sprzed 90' roku Strona Główna -> Tuning mechaniczny -> pare zasad dotyczacych MZ przy tuningu :D
Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat 
pare zasad dotyczacych MZ przy tuningu :D
PostWysłany: Pon 20:43, 12 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





1. Nie planujcie glowicy bo momentalnie dostanie spalania stukowego...
2. Jak juz chcecie splanowac glowice to trzeba uzywac uszlachetniacza zwiekaszajacego liczbe oktanowa paliwa
wiecej nie pamietam... dopisze jak cos mi sie przypomni.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 14:44, 13 Mar 2007
lukskywalker
Nowy

 
Dołączył: 12 Mar 2007
Posty: 12
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5





Jak sie planuje głowice i jest samozplon to sie robi korekte ksztaltu komory glowicy.


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
PostWysłany: Wto 18:21, 13 Mar 2007
petro
vvvvvvvvvvv
vvvvvvvvvvv

 
Dołączył: 07 Mar 2007
Posty: 48
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Opole/Komprachcice





robiles tak w ETZ?? to sprobuj... a korekta kształtu zmieni szybkosc przeplukiwania, czas zaplonu mieszanki, zmieni rozklad tempetatury...gra nie warta swieczki... bo jak zrobisz korekte to stopien sprezania i tak sioe zmiejszy i trzeba planowac dalej


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autora
pare zasad dotyczacych MZ przy tuningu :D
Forum motory sprzed 90' roku Strona Główna -> Tuning mechaniczny
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)  
Strona 1 z 1  

  
  
 Napisz nowy temat  Odpowiedz do tematu  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001-2003 phpBB Group
Theme created by Vjacheslav Trushkin
Regulamin